Tema: Re: ziedas, kas kaltas butu jeigu butu
Autorius: jtdm <[]@[].[]>
Data: 2016-04-29 12:58:53
esme ta, kad cia taisykles keiciasi toj pacioj sankryzoj, o ne kitoj.
ir ji tokio dydzio, kai uztenka keleto masinu salia vaziuojanciu, ir
pagal KET tau elementaria inesigaus jos pravaziuot, nes nespesi laiku
persirikiuot, netilpsi, uzminsi istisine ir t.t. kaip man patinka tokie
teisuoliai, ket patys samoningai piktybiskai kas antram metre
pazeidinejantys, ir ket'u mosikuojantys tada, kai jiems patogu ir turi
irasa.