Tema: Re: ziedas, kas kaltas butu jeigu butu
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2016-04-29 16:53:18
Situacija bent jau man analogiska, kai vienpuseje gatveje su dvejomis
juostomis opelis staiga sugalvotu, kad jis nori pasukti i kaire ir tai
atliktu butent tokiu budu. Filmuotojo vietoje buciau truputi nustebes.

"budulis vulgaris"  wrote in message

2016-04-29 16:37, jtdm rašė:
> taip, nes signalas ne tam skirtas. ir beje pats pazeidi KET ta
> darydamas, apie kuri cia taip dievagojates.
> uztenka vieno klausimo paklausti jusu visu, ta opely su shudais
> maisanciu. greicio nei vienas nevirsyjat? manau kad virsyjat arba labai
> daznai, arba netgi pastoviai ir samoningai. 'nedaug' - nepasiteisinimas.
> stumiat ant to, kuris formaliai pavelavo sekunde persirikiuot ir pazeide
> KET, bet patys esat tie pastovus +10...+20 laikytojai? tada esat 100%
> degradave litovcai, kurie dziaugiasi kai kaimyno tvartas dega. nes nesat
> nei kiek ne geresni o lojat daugiausiai.

Daugiausiai loji čia tu. O ir šiaip akinius užsidėk prieš snekėdamas
apie "sekundę nespėjo". Jis ten nei nebandė persirikiuoti, tiesiog žiedu
važiavo pirma juosta ir aplink nesidairė.