Tema: Re: ziedas, kas kaltas butu jeigu butu
Autorius: svyt
Data: 2016-05-01 06:42:34
Ziede issukt i pirma isvaziavima reikejo anksciau, pries 5 metus
 visus ziedus perpaise ir dabar vaziuot nepazeisdamas taisykliu
 gali kaip nori. zenklu nurodanciu eisma juostose neliko.
 Taisyklese apie isvaziavima is ziedo vaziuojant pirma juosta nera
 nieko parasyta.

--

svyt /e39

----Android NewsGroup Reader----