Tema: Re: ziedas, kas kaltas butu jeigu butu
Autorius: Bronco
Data: 2016-04-29 15:10:00
On 2016-04-29 14:50, dweller wrote:
> kulturinga butu uzsiziopsojus nekelti kitiems problemu, o toliau
> vaziuoti ir apsisukti

Kadangi nėra ištisinės linijos, tai kas dabar pasakys užtikrintai, laiku
jis sugalvojo persirikiuoti ar ne? Iš video aš to pasakyti tikrai negaliu.

Bet. Gyvenime jau taip viskas surėdyta, jog ne visada tai, kas "zakonno"
yra kartu ir kultūringa. Kartais būna priešingai, todėl geriau
kultūringai įleisti ar praleisti, nei įrodinėti savo teisėtus veiksmus
kažką užblokavus ir apturėjus eismo įvykį.

Aš šitoje situacijoje VIENAREIKŠMIŠKAI leisčiau Astrai persirikiuoti ir
dėl to visiškai nesijaučiau diskriminuojamu dėl mano teisių negerbimo.
Man net klausimų nekyla, ką turėtų kultūringas eismo dalyvis daryti
šioje situacijoje.