Tema: Re: ziedas, kas kaltas butu jeigu butu
Autorius: jtdm <[]@[].[]>
Data: 2016-04-29 15:46:28
On 2016.04.29 14:30, budulis vulgaris wrote:

> O tai filmuotojas nepristabdė, nepraleido?

ne. jis ta padare demonstratyviai vos neatsitrenkdamas ir noredamas
'uzregistruoti bei pamokyti'. butu nuosirdziai be paniatkiu norejes
pristabdyt ir ileist, nebutu cia pastines 'ivykio'.
tokie opeliai vaziuodami tiesiai kokiuose savanoriuose isijungia posuki
ir laukia kol visi pravaziuos, ir tada persirikiuoja kaip zmones. tokie
filmuotojai nuo b nutruke mina tapke iki paskutines sekundes kad tik
prasokti 5m laisva tarpe uzmate - patys daro analogiska tik 100x
pavojingesni pazeidima vaziuodami tiesiu, o ne lenktu keliu, aka ziedu.
imesk visos savaites video kaip pats vazineji. patyrinesim tavo aureole.