Tema: Re: ziedas, kas kaltas butu jeigu butu
Autorius: jtdm <[]@[].[]>
Data: 2016-05-02 21:18:56
koks protingas. tai paaiskink, kaip vaziuojant ziedo krastine kaire
juosta pasukti i kaire ir apsisukti? as zenklu prasme suprantu - ji
aiskiai parasyta.
bet nesuprantu, kaip tau viskas aisku, kai jis tokiose ir panasiose
situacijose pakabintas. panasu, kad pats ju nesupranti, o bandai aiskint
pagal paniatkes. dar suprasciau, jei zenklas atvirkscias butu - abiem
juostom leidziama vaziuot tiesiai (ziedu), o is desines pasukti i desine
- issukti i isvaziavima. aisku pradziai zieda reik padaryt ziedu, nes
dabar tai ten isvis bbz kas.
bandant susieti visus aktualius to konteksto zenklus - eismas ratu bei
vaziavimo kryptis sankryzose, ten gaunasi totali nesamone.
todel is pat pradziu sakiau - ten visi varo pagal paniatkes. tiem kurie
tanke - vaizuoja taip kaip iprasta, kaip sake draugas, dete, tete, kaip
isaiskino policinikas pagal savas paniatkes tiesiai is akademijos
atvares, kaip isaiskino ilgesni turinti bicas pries tai apipypines i
zenkla parodes. jeigu ta zenkla nukabintu, niekas nepasikeistu visiskai.
visi kaip vare pagal paniatkes, taip ir varytu.
ir kadangi, deja, paniatkes tampa vienintele bent kazkiek prasmes
turincia 'logika' tokioj sankryzoj, tai normaliam zmogui, pamacius
tokioj situacijoj norinti persirikiuot ir pasukti, nekyla patologinis
poreikis priremti per 10cm ir nufilmuot. tiesiog pristabdo ir ileidzia.
beje, kas liecia zymuji paryziaus zieda, tai va toks opelis ten
neprazutu, nes ten nera jokiu zenklu isvis. viskas paremta savitarpio
supratimu. ten net pestieji skersai visa ta zieda vaiksto, visi visus
praleidzia. uztenka turet zmogiskumo ir pagarbos, ir nereik jokiu
kameru, nevyksta jokie masiniai ivykiai. pamatei - praleidai, poto
praleido tave. end of story. va toks principingas filmuotojas, mintinai
atkales penkis kauno ziedus, tai tikiu kad sveikas to paryziaus ziedo
neapvaziuotu. tokie ir daro geda tautai i europa isvaziave.
kaip kelio zenklinimas beprasmis, paaiskink didziajai daliai europos,
nes butent ji ir naudoja, o ne daugiaprasmius zenklus bilekaip bilekur
pakabintus. kelius nuvalyt galima, jei ka.