Tema: Re: ziedas, kas kaltas butu jeigu butu
Autorius: jtdm <[]@[].[]>
Data: 2016-04-29 16:13:51
vat ko tau neduota suprasti - uzleisti/praleisti ta vadinama kvaili,
'boba', 'blondine', 'locha', maziau patyrusi, silpniau
besiorientuojanti, labiau pavargusi, galbut sergnati ir apskritai ne
toki tobula kaip tu, ir yra tas supratingumas ir pagarba. daugiau ju
niekam nereikia, nes visi kiti arba laikosi KET arba turi uz tave
ilgesni ir tu uostai ju dumus.