Tema: Re: ziedas, kas kaltas butu jeigu butu
Autorius: jtdm <[]@[].[]>
Data: 2016-05-03 13:23:28
nervu galimai buna kai kelyje toki nemokanti skaityt kaip tu sutinki.
kuriam KET parasymas nesuprantamas, reikia teismo sprendimo kiekvienam
zenklui ir punktui. ir tai labiausiai nuo paties ir priklauso tie nervai
- duok durniui kelia dar nei karto nepavede. man tas opelis nebuvo jokiu
problemu, nervu ir tuo labiau ivykio sukeles.