Tema: Re: ziedas, kas kaltas butu jeigu butu
Autorius: budulis vulgaris
Data: 2016-04-29 11:45:11
2016-04-29 10:54, jtdm rašė:
> ka tas opelis blogai dare? ziede ka, persirikiuot negalima? posuki rode
> dar tada, kai tas filmuotojas i zieda ivaziaves nebuvo.

Labai panaši situacija man buvo Pramonės/Chemijos žiede Kaune, tik aš
ten pirma eile žiedu važiavau, o gaidys iš antros išsukinėjo ir man
užkirto. Kadangi "bum" nebuvo tik todėl, kad stipriai stabdžiau ir pats
pasukau iš žiedo, nepatingėjau policijai pranešti su visa vaizdine
medžiaga. Policijai nekilo klausimų kas toje situacijoje kaltas ir kas ne.