Tema: Re: ziedas, kas kaltas butu jeigu butu
Autorius: budulis vulgaris
Data: 2016-04-29 14:54:05
2016-04-29 14:40, Bronco rašė:
> Tai kad būtent, jog kyla klausimai, nes nėra kelio ženklinimo. Astra
> gana ilgai rodė kairį posūkio signalą bandydama persirikiuoti, o video
> autorius tai privalėjo matyti, bet net nebandė jai leisti tai padaryti,
> finale mažai pritrūko iki eismo įvykio. Jei ten būtų nupaišyta ištisinė
> linija tarp eilių, tada Astra gaidys, o dabar neaišku.

Nei ten bandė jis persirikiuoti, nei ką. Nuo 0:01, kai kadre ta Astra
pasimatė, iki pat 0:06, kai filmuotojas prisiartino prie Astros,
pastarosios vairuotojas nei nebandė persirikiuoti į tuščią antrą juostą.

Aplamai aš ten nematau jokio persirikiavimo, jis suka kairėn visiškai
nežiūrėdamas kas aplink jį vyksta ir tik filmuotojo budrumo dėka
išvengiama įvykio.