Tema: Re: ziedas, kas kaltas butu jeigu butu
Autorius: etikmat
Data: 2016-04-30 10:26:45
kad jau pereinam i asmeniskumus, kur as suksiu ir ka as darysiu, tai lygiai
taip pat kairej pusej "gali būti, pvz. gyli duobė ar būrys mažų vaikų su
riedučiais..."

mes kalbam apie konkretu atveji, o ne "sferini arkli vakuume", opelis jei
butu norejes, butu persirikiaves, cia tiesiog kaip sakai, "ilgai rodau
posuki ir suku kur man reik, turi praleist, kulturingi gi visi"