Tema: Re: ziedas, kas kaltas butu jeigu butu
Autorius: Dainiushas
Data: 2016-04-29 16:30:08
tai blet jei visi visus praleis, tai kaip tada važiuot reiks?

agirdi, pakomentuok situacija. va stovi vakare Baršausko pasukt į
Breslaujos, taip kokiems trims ciklams, eilė kažkur už Statoilo. Ir
matai, kad kažkas netoli šviesoforo prilekia, įsijungia posūki,
patvenkia antrą juostą, o kažkas iš trečios jį įleidžia. Čia tavo
nuomone kas, mandagus ir pavargęs ligotas invalidas, ar lopas ir chamas?