Tema: Re: ziedas, kas kaltas butu jeigu butu
Autorius: Bronco
Data: 2016-04-29 15:29:43
On 2016-04-29 15:13, budulis vulgaris wrote:
> Jis ten nesirikiavo, o tiesiog pirma juosta važiavo žiedu,
> įsivaizduodamas, kad antra eile važiuojantys irgi privalo tą daryti.

Dar sykį pažiūrėjau, tai pirma mintis - oho kokia keista žiedo forma :)
Na bet iš tikro, formaliai ten žiedas, tada taip, situacija lengvai
keičiasi. Kultūringumo taisyklės lieka nekintamos, Astra praleist
reikėtų, bet KET požiūriu, Astra pažeidė taisykles, nes neišsuko iš
žiedo į pirmą išvažiavimą.

Bet aš įsivaizduoju ką pasakytų ir Astros vairuotojas šioje situacijoje
- "važiuodamas žiedu rodžiau kairį posūkį ir bandžiau persirikiuoti į
antrą eilę, bet antroje eilėje važiuojantis automobilis man to atlikti
neleido, todėl sukant žiedu teko likti pirmoje eilėje". KET į tokius
pasiteisinimus neatsižvelgs ir baus, bet patys matom video, jog įvykus
avarijai moralės požiūriu kaltė būtų abipusė. O kultūringas elgesys
galėtų nuo tokių situacijų išgelbėt.