Tema: Re: OLED LG C8, LG C9 ar Sony AF8?
Autorius: Unknown
Data: 2019-07-03 12:49:05
"...nesusiprato kreiptis ? proting? taut?"
Kuri tauta yra "protinga" ir kas tai nusprendzia (ar protinga ar ne)?
Aisku idomu butu suzinot ir kaip galima "kreiptis i tauta" - i ka
 konkreciai?

"... gi net raid?s neturi savo tarties."
Apie kokia kalba eina sneka? Anglu? Gal gali parashyt raide(-s),
 kuri neturi tarties?

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/