Tema: Re: OLED LG C8, LG C9 ar Sony AF8?
Autorius: Bronco
Data: 2019-06-11 17:07:48
On 2019-06-11 13:54, svogunelis wrote:
> galvoju ir aš kartais apie tą laukimą link 75, bet tuo pačiu ir galvoju,
> ar ne per didelis bus tie 75, iš to pačio atstumo žiūrėti, kaip dabar
> žiūriu į tuos 55.
> foteliai nuo tv kažkur grubiai 3 metrai iš akies (metrų niekada
> nematavau:) ), optimalus atstumas.

Dabar faktiškai žiūri iš per didelio (neoptimalaus) atstumo, jei
nusipirktsi 75" 4K OLED'ą, tai vis tiek dar jis bus per mažas žiūrėjimui
iš 3-ių metrų, bet jau ženkliai arčiau optimalaus.

Jei ką, 65" FHD teliko žiūrėjimui optimalus atstumas yra ~2.5 metro, o
tu 55" FHD iš toliau žiūri. O jei telikas būtų 4K, tai galima iš dar
arčiau žiūrėti. Gi, kai eini į kino teatrą, juk nepergyveni, jog ekranas
bus per didelis, ane? :)