Tema: Re: OLED LG C8, LG C9 ar Sony AF8?
Autorius: Bronco
Data: 2019-06-14 02:00:56
On 2019-06-13 15:56, svogunelis wrote:
> Nu niekada neturėjau ką žiūrėti su 3D, net nemėginau namuose, tik pas
> draugą kartą pažiūrėjau kažkokį demo ir viskas.
> tai man asmeniškai 3D nereikalingas.

Tai ką tu parašei skamba maždaug taip "nors nebandžiau ir nežinau kas
tai yra, bet man to tikrai nereikia" :)

Arba tavo pan plazma be 3D, arba tu nemoki/neturi galimybių pasileisti
BD3D.iso, todėl tikrai daug ką praradai. Būtent tik panasonic plazmos
gerai 3D rodydavo. Tik reikia dar žinoti ką verta žiūrėti 3D, nes
didesnė dalis 3D filmų yra "fake 3D". Tai dažnas tokį pasižiūri ir po to
pareiškia, jog "nafig tas 3D man reikalingas".