Tema: Re: OLED LG C8, LG C9 ar Sony AF8?
Autorius: Mindaugas
Data: 2019-06-10 16:57:22
<Pasikeitei vaizdo profilį į professional ir jame įjungei white temperature
"Warm"? >
Ne, pabandysiu
m.

wrote in message news:qdlnff$1up$1@trimpas.omnitel.net...

2019-06-10 16:45, Mindaugas rašė:
> 65b8,
> pakeitė plazmą 37 colių, todėl tikriausiai mano įspūdžiai daugiau sąlygoti
> ekrano dydžio pakeitimo, o ne OLED

nu nesakyk, juoda spalva tavo tą 37" plazminį tai daro per visus galus.
Pastatyk tamsoje tuos telikus greta - plazmos bus liūdnas vaizdelis.

> - vaizdas nors ir malonesnis nei per lcd, bet dar vistik "šaltas", po
> plazmos 10 metų žiūrėjimo, atrodo, kad nedatraukia OLED'as dar iki jos
> (subjektyvu tikriausiai).

Pasikeitei vaizdo profilį į professional ir jame įjungei white temperature
"Warm"? Nes pagal tai, ką tu rašai, man panašu į tai, kad tu žiūri su
default nustatymais.