Tema: Re: OLED LG C8, LG C9 ar Sony AF8?
Autorius: Stork
Data: 2019-06-14 13:20:27
Panasonic LCD šitoj vietoj lenkia (gražiau rodo iš antenos) SONY OLED.
LG LCD-modelio nezinau (senesnis) bent man rodo ženkliai prasčiau už
Panasonic LCD. Plius dar nustatymai ribotesni LG.

"Julius"  parašė naujienų news:qdvpce$l3i$1@trimpas.omnitel.net...

"Stork" <nera@nieko.lt> Wrote in message:
> Parduotuvej lyginom abu (LG su apacioje esančiu išgirtuoju garsiakalbiu
> buvo). Leidom muzika, nustatymus biski kaitaliojom. Tai pas du zmones
> atsidure Sony OLED. Kas pas OLED nepatiko- paprastos (ne HD) televizijos
> kokybe-toki muilą padaro...ko nėra ant plazmos. Gal kaltas TV signalo
> šaltinis-išorinė antena..
Manau ne, nes signalo stiprumo trūkumas kitaip pasireiškia
skaitmenyje. Čia greičiausisi vis tik technologijos trūkumas,
kaip ir pas LCD. Arba aparatinė nesugeba dorai paruošti žemesnės
gebos signalo, kaip tai daro panasiaus aparatinė. Gal tie
gamintojai tam netelkia dėmesio.

.."