Tema: Re: OLED LG C8, LG C9 ar Sony AF8?
Autorius: svogunelis
Data: 2019-06-27 15:46:09
Gerai, o koks tada pelnas HBO ir Telia iš lietuvos rinkos? ten tai nėra
problemos vertėją turėti.. pažiūrėjau telia svetainėj, visi HBO serialai su
LT titrais :)
gaila, kad pats telia neturiu ir neveikia mano rajone (išskyrus 4G, o tokio
stabdžio nenoriu)

tą pati galima sakyti ir google koks pelnas iš tos lietuvos android ar gmail
vartotojų.. bet viskas yra. aišku tai nepastovus darbas su vertimais kaip
filmais, bet esmė faktas.

On 2019-06-27 03:09 PM, svogunelis wrote:
> Nu čia grubus pvz jei jau nori sutaupyti, kur nėra ką taupyti tokioms
> kompanijoms, aišku geriausiai žiūrėti ir versti ant viršaus tekstus,
> darbas kasdien 8 val ir viskas.
>
> šiek tiek apie netflix pinigus:
>
> Revenue    Increase US$15.794 billion (2018)[3]

O tu dabar tuos pacius skaicius kalk, kur butu parasyta kiek jie
uzhdirbo Lietuvoj. Ir pasirodys, kad net vienas vertejas pilnu etatu
nelabai iseina. :-)

O kur dar pelnas? Kam kazka daryti, jei tai neduos pelno. Verslas taip
niekada nesielgia.

N. M.