Tema: Re: OLED LG C8, LG C9 ar Sony AF8?
Autorius: Sniegas
Data: 2019-06-29 21:40:02
Aš manau, kad įgarsinus vieną ar du filmus tu ir turėsi įgarsintus
vieną, ar du filmus, nes Netflix tau neįgarsins VISŲ pasaulio filmų
lietuvių kalba. O išmokęs anglų kalbą daugumą filmų suprasi ir be LT
įgarsinimo ar subtitrų, o be to anglų kalbą ir kitur panaudosi, ne vien
filmų žiūrėjimui. Nejauti skirtumo?