Tema: Re: OLED LG C8, LG C9 ar Sony AF8?
Autorius: Dainiushas
Data: 2019-06-12 08:23:52
buvau sustatęs šalia ST60 ir tuos pirmus lenktus LG OLED'us, na kur
pernai 55" po tūkstantį "vaikščiojo". Tai jei atvirai, nežiūrint viso to
OLED juodumo, dar gerai galvočiau ką rinktis. Viskas ten ant to OLED
buvo labai efektinga ir gražu, bet neapleido jausmas, kad kažkaip
netikra. Na, bet gal tiesiog ilgiau pažiūrėt reikėjo ir priprast.