Tema: Re: OLED LG C8, LG C9 ar Sony AF8?
Autorius: Bronco
Data: 2019-06-12 22:22:27
On 2019-06-12 17:52, svogunelis wrote:
> Kodėl? nevyke modeliai?
> kad ir šitas fz800?

Bbz, pasidomėk pats. Matai, kol pas mane yra ir puikiai veikia 65VT60
plazma, man nekyla jokio noro dairytis į OLED, nes jeigu ir keisčiau,
tai tik į kokį minimum 80" ar dar didesnį, kas kol kas kainuoja
nelogiškus pinigus.

Be to, mane dar stabdo tai, jog naujieji OLED nepalaiko 3D, o tai man
labiau reikalinga fyčia, nei 4K. Grubiai tariant gautųsi toks pusiau
apgreidas, pusiau downgreidas. Tai tiesiog laukiu geresnių laikų, o
paskui bus matyt. O tiems, kam 3D pofig, tiems truputį lengviau save
motyvuoti apgreidui į OLED.