Tema: Re: OLED LG C8, LG C9 ar Sony AF8?
Autorius: svogunelis
Data: 2019-06-12 14:40:17
o dėl TOPOcentro, tai nebuvo problemos, kai karcheris sugedo, daviau mamai
nunešti kai laiko turės, tai ji nunešė su čekiu ir viską priėmė be problemų.
bet logiška, juk kai perki prekę, nerašo vardo pavardės, kas pirko..

daugiau garantinių dalykų nebuvo, tai ir nežinau kaip būna.

"Unknown"  wrote in message news:qdookj$9ss$1@trimpas.omnitel.net...

Kodel tu jau antram post'e aiskini, kad pigu.lt yra pigu, jei
praktiskai visada galima rast pigiau? Jie tiesiog smegenis
reklama gerai plauna.

Paskaityk internete kas ten per kontora. As ten nesu pirkes (nes
niekad neradau, kad ten kaina butu maziausia LT rinkoj - cia
kalbu apie buitine technika/elektronika), bet esu N+1 kartu
skaites kaip pirkejai priversti eiti kryziaus kelius prireikus
garantinio aptarnavimo arba kai bando grazint nekokybiska
preke.

O Top'as buvo, kai zmogeliui padovanojo kazkoki ten pirkta daikta
ir dave ceki. Kai zmogeliui prireike garantinio - jam pareiske,
jog cekio nepakanka. Kadangi pirko ne jis pats (o tas kuris
dovanojo), tai reikia tikrojo pirkejo IGALIOJIMA turet!!!!
:-D
Manai fantazuoju? Paskaityk pats

https://m.delfi.lt/verslas/verslas/article.php?id=80404725

O cia kur randu pigiausia