Tema: Re: Re:OLED LG C8, LG C9 ar Sony AF8?
Autorius: svogunelis
Data: 2019-06-10 15:44:46
aš žiūrėjau savaitgali kaip tik tą video, bet taip ir nesupratau, kuris
aiškiai geriau? tiek vienas, tiek kitas turi pliusų ir minusų..
norisi lietuvių nuomonių :)

"Unknown"  wrote in message news:qdlhrd$r5a$1@trimpas.omnitel.net...

Kaip tik tai ko tau reikia

https://youtu.be/c-JJKg1Q_Yk

P.S. del 8K. Siemet dar tik Sony ir Samsung isleido savo 8K TV,
85" ir daugiau coliu. Ir kainuoja jie $70+ tukst, tai TIKRAI
kitais metais dar niekas nesiulys 8K uz pora tukstanciu
:-)

https://youtu.be/uTEN813ceeA

--

----Android NewsGroup Reader----