Tema: Re: OLED LG C8, LG C9 ar Sony AF8?
Autorius: svogunelis
Data: 2019-06-27 14:36:33
nu jei kalbėti apie "kito lygio" išlaidas, tai jau netikiu, kad kito lygio
išlaidos :) mokėti dviems darbuotojams 5-6k ir viskas per mėn.
tokioms kompanijoms čia nepasiteisinimas.

Pirma - tai kaip tada DVD ar Blue Ray parduodami su LT/LT subs? ir tikrai
daug mažiau jų nuperka, nei, kad netflix naudotusi bendroj masėj.
Antra - netgi tarkim tie patys filmai.in mėgėjai uždirba ir verčia į LT/LT
subs filmus/serialus.
Trečia - net užsienietiški vaikiški kanalai verčiami įgarsinimu LT kalba,
čia aišku operatoriai kaip TELIA ar Baltikumas turbūt išverčia, čia
pasitikslinti reikia. Bet kur pusiau lietuviškų įmonių kompanijų galimybės
ir netflix..

>Be to, softą vieną kartą išverst, kartais net entuziastų pastangomis, yra
>viena, o išlaikyti vertėjų komandą ar kelias, ir diena iš dienos verst
>filmus ir serialus, čia jau visai kito lygio išlaidos.

p.s. užsiminei apie Microsoft, tai aš kartais pagalvoju, jog geriau jie
būtų windowsų UI ir neišvertę... :]