Tema: Re: OLED LG C8, LG C9 ar Sony AF8?
Autorius: Bronco
Data: 2019-06-13 01:26:58
On 2019-06-12 14:18, svogunelis wrote:
> arba iš vis žiūrėti kokį led su 75 kur pasiūlė Sony 75x900 .. jei dydis
> led 75 maloniau už oled 65.

Tu paimk pagrindinius telikų parametrus ir susidėliok juos pagal
prioritetą, nes pvz. man absoliučiai dzin kokio dydžio LCD, man jis
filmams žiūrėt iš principo nereikalingas. Todėl man svarbiausia kokia
technologija, paskui dydis, paskui 3D ir tik pabaigoje eina visi 4K ir HDR.

Bet jei tau svarbiausia dydis, o technologija sąrašo pabaigoje, tai pirk
tą LCD ir tiek. Bet kadangi pas tave dabar plazma, tai siūlau prieš tai
kažkaip susiorganizuoti palyginimą greta pasistačius LCD, gal paskui
pinigų sutaupysi. Nes +10" dydis juntamas kaip "dydžio apgreidas"
maksimum kokią savaitę ar dvi, paskui jau nepameni kas ten pas tave
padidėjo, o teliko technologija gali džiuginti ar liūdinti paskui kelis
metus iš eilės...