Tema: Re: OLED LG C8, LG C9 ar Sony AF8?
Autorius: svogunelis
Data: 2019-06-26 14:13:16
Argumentai dėl LT titrų:

1. Daug žmonių negirdi.
2. Daug nemoka anglų kalbos ir nenori LT vertimo arba tiesiog nori EN kalbos
originalios ir LT titrų kaip ir kino teatruose.
3. Galima geriau mokytis girdint angliškai ir skaitant LT titrus.

Tą patį galima taikyti bet kuriai tautai, kad ir Ispanams - išmokti
angliškai, nes dauguma ten atrodo yra su ispaniškais titrais. Dėl rinkos
didumo tikrai nereikia diskutuoti. Ir gigantiškam Netflix  kurio pelnai
kosminiai, pasamdyti porą vertėjų, kurie dirbtu ištisai ant vertimo, juokų
darbas.

"Sniegas"  wrote in message news:qev82e$jo3$1@trimpas.omnitel.net...

Ar ne paprasčiau anglų kalbą išmokti, nei reikalauti iš Netflix, kad jie
tamstai filmus su LT titrais pateiktų?