Tema: Re: OLED LG C8, LG C9 ar Sony AF8?
Autorius: Kesha
Data: 2019-06-12 11:00:18
Lawrence Jamieson was thinking very hard :

> Na, na, patobulėjo. Tas 65VT60 turbūt trigubai didesnis galingumas nei buvo
> mano 37" plazmikės. Plius turbūt ne siaip sau ventiliatoriai į tas dideles
> FHD panasiaus plazmas buvo dedami.

dedami tam, kad jei daug baltos šviestų, bet realiai ne taip dažnai ir
daug jie sukasi, t.y. tam, kad jei jau prireiktų, nesusviltų (maža ką,
gal kas orouoste užsimanys pakabinti, kaip monitorius ir baltas
lenteles rodys :) )
VT serija lyg turi, o ST lyg ir nėr...