Tema: Re: OLED LG C8, LG C9 ar Sony AF8?
Autorius: svogunelis
Data: 2019-06-11 17:20:24
Pergyvenu, jei kino teatre būna tik 1-3 eilės bilietams :)
nes tada tarkim pirmoj-trečioj eilėj labai sukioju galvą.

O optimaliausiai kino teatre geram žiūrėjimui, tai turbūt per patį vidurį,
ir dažniausiai ten išperka greitai.

aišku gal ir pats tas būtų LG OLED 77 coliai, bet dar kai bandau
įsivaizduoti vizualiai, nes TV staliukas 160 cm, o toks tv jau yra 172cm,
tai jau išlistų iš TV staliuko rėmų vizualiai, nors ir ant sienos pakabintas
:) tai nežinau ar labai jau gražiai atrodytu pagal TV staliuką ir aišku pats
dydis monstrinis kai bandau įsivaizduoti.

o ir kaina, praktiškai tik krepšininkui įperkama :) praktiškai pigiausiai
tik pigu.lt, kitur ir po 6000€ ar daugiau.

https://pigu.lt/lt/televizoriai/televizorius-?id=23945550&mid=22318775&utm_source=kaina24.lt&utm_medium=referral

reikės dėl įdomumo pamatuoti kiek metrų gaunasi TV žiūrėjimas.

On 2019-06-11 13:54, svogunelis wrote:
> galvoju ir aš kartais apie tą laukimą link 75, bet tuo pačiu ir galvoju,
> ar ne per didelis bus tie 75, iš to pačio atstumo žiūrėti, kaip dabar
> žiūriu į tuos 55.
> foteliai nuo tv kažkur grubiai 3 metrai iš akies (metrų niekada
> nematavau:) ), optimalus atstumas.

Dabar faktiškai žiūri iš per didelio (neoptimalaus) atstumo, jei
nusipirktsi 75" 4K OLED'ą, tai vis tiek dar jis bus per mažas žiūrėjimui
iš 3-ių metrų, bet jau ženkliai arčiau optimalaus.

Jei ką, 65" FHD teliko žiūrėjimui optimalus atstumas yra ~2.5 metro, o
tu 55" FHD iš toliau žiūri. O jei telikas būtų 4K, tai galima iš dar
arčiau žiūrėti. Gi, kai eini į kino teatrą, juk nepergyveni, jog ekranas
bus per didelis, ane? :)