Tema: Re: OLED LG C8, LG C9 ar Sony AF8?
Autorius: svogunelis
Data: 2019-06-13 16:12:04
na tai jeigu aš turiu ten kokius 150 filmų prisikaupęs diske, tai man juos
visus rodys paprastai fullhd arba 4k ir viskas..
nu bet aišku gražiau rodys bet kokiu atveju ant didesnio tv. bet va nerodys
patobulinto vaizdo..

wrote in message news:qdthcj$aok$1@trimpas.omnitel.net...

2019-06-13 15:58, svogunelis rašė:
> Ar tas HDR veikia ant bet kokio FULL HD filmo parsisiuntus? ir
> pagražina/patobulina vaizdą automatiškai kartu su media playeriu pats tv?
> ar čia pats filmas jau turi būti specialiai paruoštas ir tik kokiam blue
> ray?

Pats filmas HDR turi būti. Aišku, galima ir telike įjungti HDR simuliavimą,
bet tai ten tokia pornografija gaunasi...