Tema: Re: OLED LG C8, LG C9 ar Sony AF8?
Autorius: svogunelis
Data: 2019-06-10 17:05:37

wrote in message news:qdlnff$1up$1@trimpas.omnitel.net...

2019-06-10 16:45, Mindaugas rašė:
> 65b8,
> pakeitė plazmą 37 colių, todėl tikriausiai mano įspūdžiai daugiau sąlygoti
> ekrano dydžio pakeitimo, o ne OLED

> nu nesakyk, juoda spalva tavo tą 37" plazminį tai daro per visus galus.
> Pastatyk tamsoje tuos telikus greta - plazmos bus liūdnas vaizdelis.

Tas tai tikrai, kai su plazma tamsoj žiūriu filmą, pvz kai persijungia
kažkas ir užjuoduoja filmas, tai aiškiai pasimato pilkas šviečiantis
ekranas.
Kai diena šviesi, tai irgi filmas irgi sunkokai žiūrisi, atrodo labai tamsus
filmas, o vakare aiškiau jau kitaip žiūrisi ir aiškiau viskas matosi.

Bet ar tas OLED ir dienos metu rodys praktiškai vienodai kaip vakare/tamsoj
su ta savo juoda spalva, tai netikiu.. Nes pvz vakare jei normaliai filmą
žiūriu su plazma, tai vistiek nesijaučia tas pilkas ekranas, filmas gražiai
rodo ir tiek.

apie Samsungo QLED turbūt neverta galvoti iš vis? nors kainos labai didelės
(bet kiek skaičiau, nelenkia OLED, tik diena geriau matosi vaizdas) ir
keista, kodėl tada samsungas nedaro OLED tv..
ir tada kas gali pirkti Samsungo QLED, jei OLED vistiek geriau, o QLED nėra
nei pigus, nei ką, kad jis vaizdo kokybe nukonkuruotu..

> - vaizdas nors ir malonesnis nei per lcd, bet dar vistik "šaltas", po
> plazmos 10 metų žiūrėjimo, atrodo, kad nedatraukia OLED'as dar iki jos
> (subjektyvu tikriausiai).

Pasikeitei vaizdo profilį į professional ir jame įjungei white temperature
"Warm"? Nes pagal tai, ką tu rašai, man panašu į tai, kad tu žiūri su
default nustatymais.