Tema: Re: 2 referendumai
Autorius: Bronco
Data: 2019-05-13 13:35:13
On 2019-05-10 06:43, Linas Petkevičius wrote:
> Ne, neaisku. Pavyzdys - Rusija su Sibiru ir Kinija.

O čia dabar iš kokios serijos argumentas? Kiniečiai Sibire sklypus perka
masiškai? :D Ar bent pasidomėjai ten vykstančiais procesais? Nepanašu.

> Labai atrankinis pas tave matymas - kur tinka, gresmes matai.

Juokauji? Taip, Rusijai kyla grėsmė, bet ne dėl atskirų sklypų pardavimo
fiziniams asmenims, o dėl didelių teritorijų dovanojimo ar ilgalaikės
nuomos ir sutarties šalių. Ten ne atskiri fiziniai asmenys sklypus perka
ar nuomojasi, ten perduodamos didžiulės teritorijos Kinijos valstybei
naudoti, neskaitant, jog kai kurios teritorijos aplamai padovanotos.

Finale, tose TUŠČIOSE teritorijos sutarties pabaigoje gyvens kinų
dauguma ir Rusijai jas susigrąžinti įmanoma tik teoriškai ir su labai
menkais šansais. O žinant kas vyksta ir kokios tendencijos, viso šio
proceso baigtis praktiškai yra akivaizdi.

https://ru.espreso.tv/news/2018/08/26/rossyya_sdaet_v_arendu_kytayu_ocherednoy_myllyon_gektarov_na_dalnem_vostoke_smy

Čia ne pas mane atrankinis mąstymas, čia tu bandai muses su kotletais į
vieną suplakt.