Tema: Re: 2 referendumai
Autorius: Bronco
Data: 2019-05-08 19:21:05
On 2019-05-08 19:05, Linas Petkevičius wrote:
> Man argumentu uztenka.

Kur jie?

> Kad lietuvis gaus anglo popierius, negrazindamas savo - nematau jokios
> realios rizikos. Ateis rusai, padarys savo snipui lietuvio duomenis, kad
> jis gautu anglo pasa? ar pasamdys lietuvi isdavika, kad gautu antra
> pilietybe? Kam?
>
> Dukros katina irgi pavasari kniaukia - bet prasme kokia, vistiek nieko
> jam tai jau neduos...

Čia argumentas iš serijos "To negali būti, nes negali būti". Turbūt jau
prieš kelis metus visi pastebėjo, jog pasaulyje įvyko dalykų, kurių
"negalėjo būti".

Dviguba pilietybė tik padidina hibridinį karą vykdančio agresoriaus
rankose esamų įrankių skaičių, o ne jį mažina. Kaip jis juo pasinaudos
ar nesugebės pasinaudoti, čia jau tik istorija parodytų, bet įteikti
tokį įrankį vien iš naivaus pasitikėjimo, jog nesugebės pasinaudoti, yra
kaip minimum kvaila.

Aš jau dabar esu primetęs bendrais bruožais schemą, kaip tuo būtų galima
pasinaudoti, jei Konstitucija būtų pakeista pagal dabartinį teksto
siūlymą, bet jos tikrai neatskleisiu niekam, nes tai gali atsisukti
prieš mus.