Tema: Re: 2 referendumai
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2019-05-08 19:24:13
As tai priemtes bendrais bruozais schema, kaip sukurti viena tablete,
kuri iskarto padetu nuo AIDS ir vezio, bet tikrai neatskleisiu niekam,
nes tai gali atsisukti prieš mus per farmacininku mafija. Pasinaudos ar
nesugebės pasinaudoti, čia jau tik istorija parodytų, bet įteikti tokį
įrankį vien iš naivaus pasitikėjimo, jog nesugebės pasinaudoti, yra kaip
minimum kvaila.