Tema: Re: 2 referendumai
Autorius: Nerijus
Data: 2019-05-08 15:01:51
On 2019-05-08 02:44 PM, Ssang Yong wrote:

> nemanau, kad kas des pastangas ir gais savo laika tik del zapadlo, kad
> isrinkt "putina". ir siaip neaisku kokia logika butu blogint vienos is
> turimu pilietybiu verte. o vietiniu rinkeju jausmais, ypac ne
> didziuosiuose miestuose, zymiai paprasciau manipuliuot.

	Nu negi kaip mazhiem vaikam aishkinti elementarius dalykus. Nu tiesiog
jie balsuos neatsakingai, nebuve Lietuvoj, nemate koks ish tikruju cia
gyvenimas, jais lengva manipuliuoti, uzhtenta 2-3 straipsniu Delfyje, ar
poros skambuciu bobutei pencininkei, kuri jau su aniuolais kalba, ir jie
turi "ishsamia nuomone apie Lietuva", pagal kuria priima sprendimus.
	Nu negalima taip. Kitaip sakant, ash manau, kad tai nesamone. Negalima
dalyvauti kazkokios shalies rinkimuose, su kuria tave sieja tik tai, kad
vienas ish tevu priesh 30 metu ish jos emigravo. O tu ja susirandi
gaublyje, perskaitai tris feisbuko straipniukus, ir prabalsuoji
prezidento rinkimuose.
	Mano nuomone taip neturetu buti, todel ir balsuosiu priesh. Tiksliau
nedalyvausiu rinkimuose.

	N. M.