Tema: Re: 2 referendumai
Autorius: useris
Data: 2019-05-08 15:01:32
1. Jei myli Lietuvą, būk jai ištikimas. Niekas nevaržo kitur gyventi -
važiuok ir gyvenk, dirbk. Jei kitur geriau tai kas kad myli, reikia darbais
įrodyti. Gal tu paklausk JAV, kodėl priimant pilietybę atsižadi visų kitų
valstybių, ar čia galima pasakyti/daryti bet ką, kad tik sau patogiau būtų
gyventi, o kai atsiranda pareigos - man trukdo laisvai keliauti ir dirbti.
2. Manęs asmeniškai paklausė ir atsakiau. Kiti asmenys irgi galimai labiau
vertina daiktus, kuriuos užsidirbo, o ne gavo ant lėkštutės.