Tema: Re: 2 referendumai
Autorius: useris
Data: 2019-05-08 15:19:53
Aš baigęs teisę. Jei abi šalys naudotų teisinius argumentus - būtų labai
įdomu.
Kai viena šalis remiasi teise, o kita - emocijom, pyktis ima. Čia kalbu
konkrečiai apie mano numestą linką, nes norėjau kažką pažiūrėt kad susidaryt
nuomonę.
Atrodo įdomesni buvo debatai seniau per lyg Laisvės pikniką kur Ramanauskas
moderavo.