Tema: Re: 2 referendumai
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2019-05-10 06:38:43
Bet prie ko cia sitas pakeitimas? Jis neleis net pirmos kartos anglui
gauti lietuviska pilietybe kaip antrą. O gauti Lietuvišką piietybę
antros kartos lietuvis anglijos pilietis gali ir dabar, jei atsisako
angliskos.

Kokio atvejo tu bijai? Darome teorine prielaida, kad tavo atveju nuspres
pasinaudoti kritiniai kiekiai.