Tema: Re: 2 referendumai
Autorius: Bronco
Data: 2019-05-08 23:52:45
On 2019-05-08 23:06, Linas Petkevičius wrote:
> Kuo Rusijai palanki ši pataisa? Ar tai slaptas planas, kurio negali
> pasakoti?

Jau rašiau, padidins manipuliavimo galimybių, kaip prikurti daugiau savo
piliečių Lietuvos teritorijoje.

> O kaip zemes referendume? Balsavai uz draudima parduoti uzsienieciams?

Tu mane su kažkuo supainiojai, jei tokios kvailus klausimus užduodi.
Suplakti į krūvą asmenų laisvą disponavimą nuosavybės teisėmis valdomu
nekilnojamuoju turtu ir pilietybės klausimus yra tiesiog kvaila. Tai
absoliučiai skirtingi dalykai.

Va, kaip tik šiuo atveju ir kiltų britų diskriminavimo problema, jei jie
leistų lietuviams pirkti žemę, o Lietuva ne.