Tema: Re: 2 referendumai
Autorius: Paulius Zaleckas
Data: 2019-05-08 14:52:50
1. Pilietybe gavau gimdamas Lietuvoje. Nuo manes tai niekuom
nepriklause. Neziurint i tai man Lietuva patinka ir as ja myliu. Bet
niekaip nesuprantu kodel turetu buti man kazkaip varzoma kurioje
pasaulio dalyje man galima gyventi ar dirbti.
2. Cia jau kazkoks aukos sindromas: man sunku, todel ir kitiems turi but
sunku.