Tema: Re: 2 referendumai
Autorius: useris
Data: 2019-05-08 13:15:00
Kodėl jiems reikia? Koks tų piliečių skaičius, ar pakankamai ženklus kad dėl
jų keitaliot Konstituciją?
Rimtai, noriu argumentų ir už išgirsti, o ne kad "mes pavydim", "jiems
liūdna", "blogiau nebus" ar pan.
Ne dėl emigrantų-marozų čia tiek stengiamasi?

2018 metais Lietuvos Respublikos pilietybės netekę buvę Lietuvos Respublikos
piliečiai įgijo šių valstybių pilietybę:
  a.. 284 įgijo Norvegijos pilietybę;
  b.. 175 įgijo Vokietijos pilietybę;
  c.. 121 įgijo Švedijos pilietybę;
  d.. 99 įgijo Jungtinės Karalystės pilietybę;
  e.. 48 įgijo JAV pilietybę;
  f.. 39 įgijo Airijos pilietybę.

"Linas Petkevičius" <linas@NONONOlekiam.lt> wrote in message
> Del dvigubos pilietybes - as uz.
>
> Daliai Lietuvos pileiciu to reikia. Nukencianciu nuo tokio sprendimo -
> nera. Man to nereikia, bet manau normalu palengvint gyvenima kitam.
>
> Seimo nariu mazinimas - ne sprendimas. Mazesnis seimo nariu skaicius
> nereiskia, kad jis bus kokybiskesnis.

>>> 138?