Tema: Re: 2 referendumai
Autorius: Bronco
Data: 2019-05-08 18:28:35
On 2019-05-08 18:21, Linas Petkevičius wrote:
> Tai palauk - gaves antra pilietybe as iskrisciau is socialinio gyvenimo
> ir nustociau suvokti Lietuvos realijas?

Kam tau antra pilietybė, jei tu iki šiol save sieji su Lietuva ir jos
socialiniu gyvenimu? Tau asmeniniai merkantiliniai interesai svarbesni
už Lietuvos saugumą? Ar tau UK per galvą kas mušė, jog tu neturi UK
pilietybės, o tik Lietuvos?

Man dvigubos pilietybės negaila, bet aš tai sieju su valstybės saugumu,
todėl esu prieš. Kai tik aplink mus apsigyvens tik balti ir pūkuoti
kaimynai, turėkite nors po penkias pilietybes, man tikrai nebus gaila.