Tema: Re: 2 referendumai
Autorius: Bronco
Data: 2019-05-08 19:00:07
On 2019-05-08 18:49, Paulius Zaleckas wrote:
> Nu po Brexit'o gali visokiu niuansu atsirasti, bet net ir dabar UK su LT
> pasu jau darba tikrai ne visur gausi.

Ajajai, nespėjo iš ES išstot ir jau diskriminuoja? Kokie jie negeri.
Nežinai kur tokiais atvejais reikia kreiptis? Nes, žinok, pasitaiko, jog
bando ir pagal face control nepriimt į darbą net paso nepatikrinę...

> Nu ir tarkim su UK pasu grizau gyventi i LT. Tai kaip man valdzia
> issirinkti?

O katrą norėtumėte rinkti valdžią? UK? LT? Ar pageidautumėte ir ten ir čia?

> Ir trubut dar daug visokiu dalyku yra, bet man tai neaktualu, todel
> mazai tuo duomiuosi ir ju nezinau.

Reikėjo iškart taip ir parašyti ir nerašinėti paistalų.