Tema: Re: 2 referendumai
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2019-05-08 23:11:40
Saugumas - argumentas. Bet nematau jokios gresmes, jei UK pasitikes musu
pileiciu ir duos jama ntra pilietybe. Tegu anglai pergyvena. Ypac, kai
tokia idomi situacija - lietuvis gauti anglijos pilietybe kaip antra
turetu teise, o vat anglas jau buti lietuviu ir anglu vienu metu
negales. Toks kaip ir naglas fakutis is musu puses.