Tema: Re: 2 referendumai
Autorius: useris
Data: 2019-05-08 14:40:50
Įdėjau linką į Vyriausybės svetainę, man kaip tik pasirodė maži skaičiai
netenkančių pilietybės.
I hereby declare, on oath, that I absolutely and entirely renounce and
abjure all allegiance and fidelity to any foreign prince, potentate, state,
or sovereignty, of whom or which I have heretofore been a subject or
citizen;
Kai geriau Amerikoj, tai absoliučiai ir visiškai atsižadu Lietuvos, kai
norisi grįžti - pakeičiu nuomonę.