Tema: Re: 2 referendumai
Autorius: MRT
Data: 2019-05-09 18:35:02

> jei balsuoji tik uz tai, kas naudinga tik tau - tada tavo pasirinkimas
> teisingas

ne tik uz tai, viena medalio puse - ar man naudinga,
kita medalio puse - ar gali buti teoriskai/praktiskai man nenaudinga.

necituoji sios vietos:

# tai Lietuvos visu pilieciu, kurie yra Lietuvoje,
# gali nepakakti referendumui ivykt..
# ot zjbs MAN gausis is to, kad "argi tau gaila, kad kitam bus geriau"

kuo tiksliai ir ant kiek gali buti nenaudinga as tiksliai
net nezinau.. tiesiog turiu kazkokia nuojauta, kad gali but zalos..