Tema: Re: 2 referendumai
Autorius: useris
Data: 2019-05-08 15:33:49
Nu žiūrėk - nežinau kaip balsuot, sakau pažiūrėsiu debatus, kad gaučiau
koncentruotą info iš tuo gyvenančių žmonių.
Pusė prieš - pagal teisės aktus bus tokia ir tokia problema;
Pusė už - mum labai liūdna.

Debatuose svarbu remtis įstatymais, faktais, laikytis retorikos ir logikos
taisyklių, o ne rėkti ir remtis jausmais. Kur čia kliedesiai remtis puse,
kuri geriau debatuoja? Pats tikrai nepasiruošiu per pusvalandį geriau nei
jie man sukramtytą info pateikė.

Taip, būtinai reikia gyventi pagal "kažkieno" nurodymus. Būtinai reikia
laikytis teisės aktų, moralės principų.