Tema: Re: 2 referendumai
Autorius: useris
Data: 2019-05-08 12:35:30
Durni argumentai už Seimo narių skaičiaus mažinimą:
1. sumažėjo gyventojų;
2. sutaupomos algos.

Linke kaip suprantu rašo kad sumažėjo skaičius gyventojų, todėl už?
Emigrantus irgi reikia atstovauti, ne tik kas Lietuvoje gyvena fiziškai.
Galima lyginti su kitom šalim kiek ten narys atstovauja piliečių, o ne kad
dalis žmonių išvažiavo, todėl proporcingai mažinam. Kas pasakė kad ta
proporcija iš pradžių buvo optimali?
Kuo mažesnė mokinių klasė, tuo mokytojas ją geriau gali išmokyti.

"Kipsas" <kipsasbepasto@geras.lt> wrote in message
> [...]
>>> 138?