Tema: Re: 2 referendumai
Autorius: Bronco
Data: 2019-05-10 00:38:25
On 2019-05-09 21:41, Linas Petkevičius wrote:
> Tai parduodant zeme saugikliu uztenka o dvigubai pileutybei - ne? Koks
> saugiklis neleidzia supirkti strateginio zemes kiekio rusams?

Linai, tu toks atrodai teisėje raukiantis, o tokius man naivius
profaniškus klausimus užduodi? Ar ne gėda? :)

Manau, jog tu čia bandai tiesiog trolinti, bet vis tiek atsakysiu - su
parduodama žeme užsieniečiui tos žemės jurisdikcija nekinta, žemė ir
toliau lieka Lietuvos teritorija, nepriklausomai ją pirko estas,
prancūzas, rusas ar afganistanietis. Todėl tai nėra tokio lygio grėsmė,
kaip pilietybės dalybos.

Nėra net ne vieno precendento su tokio tipo rusų bandymais ką nors
okupuoti, kai su dvigubom pilietybėm apstu.

Dabar aišku?