Tema: Re: 2 referendumai
Autorius: Bronco
Data: 2019-05-08 17:55:29
On 2019-05-08 12:03, Kipsas wrote:
> 1. Dėl dvigubos pilietybės - kam tai reikalinga ir kuo tai yra gerai
> piliečiui to siekiančio.
> 2. Kokia iš to nauda valstybei arba blogis? Šiuo atveju - Lietuvai.

Dėl dvigubos pilietybės reikia balsuoti prieš, nes tai mažina Lietuvos
saugumą. Visi sudėti saugumo kriterijai, ale, išimtis tik Euroatlantinės
bendrijos valstybių piliečiams ir t.t. ir blablabla, apeinami
hibridiniais metodais. Šitas reikalavimas Konstitucijoje ne iš piršto
laužtas. Tai ir buvo mūsų saugiklis, kuris mus apsaugojo nuo Moldovos,
Gruzijos ir Ukrainos scenarijų. Atsisakyti jo tokiu metu 2x kvaila.

O tas nedidukas procentas Lietuvos piliečių, kurie labai nori dvigubos
pilietybės, turėtų patys apsispręsti, ar jie yra Lietuvos patriotai ar
ne. Nes jei patriotai, tai turėtų suvokti ir grėsmes valstybei, o ne
vien savo asmeninius interesus. Be to, Lietuva jų neatstumia, kai tik
jie panorės gauti Lietuvos pilietybę, iškart gaus, tereiks tik
atsisakyti kitos valstybės. Nematau tame jokios diskriminacijos.

O jei tu seniai gyveni kitoje valstybėje, turi jos pilietybę, tai būk
lietuviu širdyje, kam tau ta pilietybė? Nori balsuoti rinkimuose ir
referendumuose tos valstybės, kurioje tu negyveni ir iš katros
socialinio gyvenimo seniai iškritai? Kam to reikia? Ar toks "pilietis"
gali pilnai suvokti Lietuvos aktualijas ir teisingai balsuoti?

p.s. geras pavyzdys būtų, kaip esami ir potencialūs dvigubi piliečiai
persekiojo Prezidentę Čikagoje su violetinėmis vėliavomis rankose. Ar
mes norime, jog jie balsuotų Lietuvoje vykstančiuose referendumuose ir
rinkimuose? Aš asmeniškai - ne.

> Dėl parlamentarų skaičiaus mažinimo.
> Tai kiek jų reikia?
> 101?
> 138?
> 141?

Nedalyvauti šiame referendume, neimant balsavimo biuletenio, tikslu, jog
jis neįvyktų. Tai tas pats saugumo klausimas. Argumentas dėl
"sumažėjusio gyventojų kiekio" neatlaiko jokios kritikos. Seimas yra
Lietuvos PILIEČIUS atstovaujanti institucija, o ne gyventojus. Gyventojų
Lietuvoje sumažėjo nemenkai, bet Lietuvos piliečių skaičius sumažėjo
nežymiai.

Dėl optimalaus kiekio galima ginčytis, mano nuomone reiktų bent 241. Kuo
daugiau Seimo narių, tuo sunkiau korumpuoti 50%+1 narį. Be to, ir durnių
su protingais santykis pablogėtų, nes patikėkit, kiek tu bemažinsi Seimo
narių kiekį, bet visokie gražuliai ten vis tiek sulįs. Todėl protingiems
žmonėms liks dar mažiau šansų būti išrinktiems į Seimą.